Торгове холодильне обладнання від польської компанії Igloo – що це: якість та ім'я або непопулярний закордонний бренд? Саме це питання ми спробуємо розглянути в нашій статті.
Сам термін Igloo не є вигаданим, а має цілком усвідомлений сенс і означає будинок (хатину, житло), побудоване зі снігу. Саме сніг (вірніше холод) і визначає основну діяльність однойменної компанії з невеликого польського містечка.
Чому Igloo
А чому саме Igloo, запитаєте Ви? Може Ви навіть не чули цей бренд? Ви напевно чули про торговому холодильному обладнанні від ще одного польського виробника Cold! Холодильні вітрини, холодильні шафи, вітрини гірки і бонети Cold – це той асортимент холодильного обладнання, який Ви з легкістю зустрінете напевно в кожному 3-му магазині нашої країни. А який же зв'язок між цими двома польськими компаніями? Все просто, достатньо лише поглянути на поштові контакти даних компаній, зазначені на їх офіційних сайтах:
Компанія Igloo
|
|
Компанія Cold
|
Як бачимо на сайті компанії Igloo: ul. Kazimierza Wielkiego 13, 32-700 Bochnia, Poland
На сайті компанії Cold: 32-700 Bochnia, ?any 6 St., POLAND
Дивимося карту і все досить очевидно, відстань практично «через дорогу», тобто по дорозі це 2,8 км. або 6 хвилин на машині.
І ще одне цікаве збіг: дивимося авторські права на сайті Igloo - виконання Extemplo (
http://www.extemplo.net). У портфоліо цієї компанії знаходимо крім сайту Igloo знаходимо сайти компанії, що входять в корпорацію Cold – Cold Auto Centrum (http://www.autocentrum.cold.pl/), Supermarket Cold Lux (http://www.supermarket-lux.cold.pl/), Pawilon Handlowy AGD-RTV (http://www.agd-rtv.cold.pl/). Чи не забагато збігів, або все ж виробники торгового холодильного обладнання Cold і Igloo мають набагато більше спільного, ніж ми думаємо !?
Що ж об'єднує ці компанії? Історії обох компаній приблизно однакові. Компанія Igloo виникла в 1986 році як виробник холодильної електромеханіки. За всі ці роки компанія розвивалася, розширювала асортимент, а головна перевага компанії полягала в розробці та впровадженні сучасних технічних рішень, які завжди«йшли в ногу з часом».
Асортимент обладнання Igloo
Асортимент компаній на подив схожий. Це як торгове холодильне обладнання, так і обладнання для громадського харчування (теплове обладнання, лінії роздачі і т.п.). До основних розділів асортименту по торговому холодильному обладнанню можна віднести:
- холодильні та морозильні вітрини (як стандартного типу, так і кутового);
- кондитерські вітрини;
- вітрини-бонети;
- пристінні вітрини (вітрини гірки);
- холодильні шафи (як для зберігання, так і демонстраційні).
Тепер трохи про асортимент компанії Igloo.
холодильні шафи Igloo з глухими дверима
Серед холодильних шаф з глухими дверима є такі серії: EVA 500p (на 500 літрів корисного об'єму), JOLA 700p (на 700 літрів корисного об'єму) і серії OLA 1400p і OLA 2/1400р (на 1400 літрів, одна серія вже, інша ширше). Вражає також список можливих варіантів виконання:
- зовнішній корпус з нержавіючої сталі;
- горизонтальний поділ дверей;
- самозачинення дверей;
- дверний замок з ключем;
- вимикач зупинки роботи вентилятор;
- доплата за посилену хромовану полку;
- додаткова сітчаста полка з пластифікатора
- додаткова сітчаста хромована у;
- автоматичне розморожування конденсату;
- реєстратор температури;
- напрямні під GN гастроємності різних розмірів і глибин.
Ну і найцікавіші і сучасні опції:
- провід реєстратора температури (RS232 - USB);
- сигналізаційний модуль СМС + реєстратор.
Також доступні морозильні шафи з глухими дверима об'ємом 700 і 1400 літрів.
Асортимент Cold дуже схожий – це 700, 1200 і 1400 літрові холодильні шафи, фактично з тими ж характеристиками і параметрами.
Тепер про ціни. Вартість в роздробі холодильних шаф даних фірм на сьогоднішній день в Україні відрізняється: шафи Cold стоять приблизно на 100-200 доларів більше, ніж Igloo.
Холодильні шафи Igloo зі скляними дверима
Серед холодильних шаф зі скляними дверима асортимент практично той же: шафи на 500, 700 і 1400 літрів (в тому числі і двері купе). За ціною тут ще більша різниця – приблизно 200-300 доларів, хоча потрібно відзначити асортимент Cold в цьому сегменті є ширше і захоплює також обсяги 600, 1200, 1600 літр в різних варіантах виконання.
Холодильні вітрини Igloo
Асортимент холодильних і морозильних вітрин обох виробників вражає. На будь-який смак, розмір і т.п. Від звичайних, до салат-барів, рибних, кондитерський і т.п. Але ось що варто відзначити, так це відсутність на сьогоднішній день в асортименті Igloo вітрин з прямим склом. З чим це пов'язано сказати складно… Може виробник вирішив що це обладнання «вчорашнього дня»? Може ще якісь спонукання, але все ж ринок України цього явно не оцінить і не зрозуміє. Адже не завжди естетична складова превалює над ціновою. Часто клієнтові потрібно саме проста в дизайні, але надійна і функціональна холодильна вітрина!
Зате в асортименті Igloo є невелика по ширині модель IWONNA (найменша модель має довжину 100 см, ширину 80 см), яка напевно знайде свого покупця в нашій країні.
Перераховувати весь асортимент не будемо, можна порівняти лише цінові політики. А ось тут відчути різницю набагато складніше. Маса опцій і різних конструктивних рішень, які вже відразу йдуть в поставці Igloo роблять їх вітрини практично порівнянними за ціною з вітринами Cold, але це, як правило, при більшій функціональності!
вітрина Igloo
|
|
вітрина Cold
|
Увагу варто приділити на таку новинку в області торгового холодильного обладнання, як «вітрина для м'якого морозива» від Igloo – «Aruba Trend». Яскравий дизайн і продумана конструкція воістину виправдовує заявлене виробником: «Завдяки сучасній стилістичній лінії, а також новітньій холодильній інженерії виріб гарантує ефективну презентацію продукту».
Aruba Iigloo
Думаємо розгляд і порівняння основних позицій асортименту наводить на певні думки і висновки. Тому на цьому і будемо закінчувати своє розгляд.
Висновки
Складається одне враження – заводи Igloo і Cold польського міста Bochnia є практично повними аналогами один одного, але з деякими особливостями, які видно при більш детальному розгляді. Розташування і взагалі коріння заводів дуже схожі, асортимент як «під копірку», ціни теж в одному діапазоні і лише деяка специфічна політика виробництва відрізняє ці компанії. На користь Cold – більший асортимент і наявність холодильних вітрин в більш простому, з точки зору функціоналу, виконанні. На користь Igloo – практично максимальна функціональна комплектація вітрин, унікальні моделі, гарні ціни на шафи.
Який компанії віддати перевагу? Думаємо, таке питання не повинно виникати, а орієнтир можна брати як на одного виробника, так і на іншого! Все залежить від конкретних потреб, наявності (шкода що заводи з таким багатим асортиментом знаходяться в Україні і немає простої можливості замовити комплектацію прямо на заводі), ціною. Так само при виборі торгового холодильного обладнання особливу увагу варто звернути на продавця! Ми лише можемо порекомендувати Інтернет-магазин торгового холодильного обладнання HolodMax – сервіс, індивідуальний підхід і ціни якого перевірені часом і великою кількістю постійних клієнтів.
Дані матеріали є авторськими.
Часткове або повне копіювання всіх складових частин сайту в якій би то не було формі дозволено тільки при розміщенні прямого посилання на holodmax.com.ua