Українці купують «сімейні» кілограмові упаковки
Якщо раніше морозиво було виключно сезонним продуктом, то сьогодні навіть в сильні морози продуктові магазини і супермаркети можуть похвалитися досить великим вибором цього десерту. Покупцеві пропонують класичні ескімо і пломбір у вафельному стаканчику, оригінальні десерти з морозива і справжні торти з нього, а також великі «сімейні порції» по півкілограма і кілограму.
Як розповіла журналістці «Багнета» керівник молочного виробництва фірми «Ласка» Ольга Воробйова, взимку найкраще продаються великі упаковки морозива для всієї родини – як у звичайній упаковці, так і в пластикових контейнерах і відерцях.
Влітку морозиво – це імпульсний продукт, взимку – це запланована покупка, вважає маркетолог компанії «Рудь» Тетяна Хом'як. Споживач спеціально купує морозиво, щоб потім насолодитися цим продуктом вдома в приємній атмосфері, наприклад за переглядом кінофільму або на сімейному святі.
Популярні моделі скринь для зберігання морозива